sobota, 31 maja 2014

Rozmowa, i wielka niespodzianka ........!

Wczoraj przeszedłem ważną rozmowę z jakimś starszym panem który przejeżdżał rowerem i zatrzymał się bo wyganiałem kozy i chciał sobie je zobaczyć z bliska. Zapytał mnie, co ja z tego mam że to ma ? Ja zapytałem, że z kóz co mam ? A o na to, z kóz i z wszystkiego co chowasz ! A ja na to, od kóz mam mleko i wielką satysfakcje z tego jak mogę popatrzeć jak rosną, jak skakają, jak skubią trawę !A z kaczek i kur to co pan mam ? Ja na to, no jak to co mam mam jajka, mięso, dobry rosół, bez żadnej chemii .Zapytał a króliki pan ma ? Ja na to mam ! A on ja z tego to bym mięsa nie zjadł . Ja zapytałem, dlaczego ? A on, mięso wygląda jak z kota ! A ja to, widział pan kiedyś mięso z kota ? A o nie . To z kąt pan wie jak wygląda mięso z kota ? A on, królik to prawie jak kot ! A ja, co pan odpowiada mięso z królika jest przepyszne, najlepsze i najzdrowsze mięso ! A on, ja bym nie zjadł. Ja na to każdy lubi coś innego . I tak my sobie rozmawiali i zapytał mnie jeszcze czy nie lepiej wyjechać gdzieś na wakacje niż z taki zwierzyńcem  się uganiać . A ja na to, wie pan to jest moja pasja, największą satysfakcje daje mi to że mogę to oglądać, patrzeć jak rośnie !! I tak sobie rozmawialiśmy chyba z godzinę !!!

A wracając do moje zwierzyńca te 6 kaczuszek rośnie jak na drożdżach, kurczątka też , a wyszło ich też 6 !!!




A największą niespodziankę sprawiła mi kaczka, ja zawsze myślałem że kaczka siedzi na jajach 4 tygodnie i po tych 4 tygodniach myślałem że nic, nie będzie kaczek, a tu po 5 tygodniach wyszło 18 małych kaczątek z 20 jaj !!!






A i jeszcze pięknie pachnące kwiaty :)


2 komentarze:

  1. No cóż, ktoś nie potrafi zrozumieć, że wiejskie życie może być przyjemnością. Tak bywa często nawet pośród ludzi mieszkających tam od urodzenia. Może żeby cieszyć się wsią trzeba nieraz być "kimś z zewnątrz" kto właśnie ma okazję w ten rodzaj życia wejść od nowa i ma porównanie.
    Nieraz osoba która mieszka na wsi od urodzenia może tylko kojarzyć sobie ten fakt z ciężką pracą od której zawsze chciała się wyrwać, może przez to nie widzieć i nie doceniać radości jaką daje współistnienie z przyrodą.
    Pozdrawiam, Tomek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się !!
    Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń